Dööööd

Idag har jag, Johan och Ronja chillat hemma hos mig och glott på film "I am Dina". Sjukt bra film. Så den som inte har sett den måste se den. Så är det bara! :D Hehe, och sen så har jag ju piercat mig. Sjukt snyggt kan jag bara säga! (men hatar nålar/sprutor så tveka sönder, men nu är det gjort). Hehe sen har jag även fått en praktik plats i Stockholm på en ridskola där. Blev jätte glad fan. Måste bara fixa boende iaf på veckodagarna. Tänker fan inte pendla varje dag! Då skiter jag i det eller något! :D Hehe, finns inte så mycket mer att säga om min dag. Ska väll gå och försöka få en in vanlig läpp piercing nu. Har ett vanligt örhänge i änsålänge så mjjja!

Pusshejs så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0