Mera skit att stoppa i sig nu då.

Kom hem från läkaren nyss och min nya ........! Min läkare tvinga mig att stanna hemma ett par dagar så får KANSKE dra till stockholm på lödag iaf. Kommer att må sämmre ett par veckor framöver (upp tiill 7 veckor kan det vara) Innan medicinen mot all skit ger värkan :/. Så nu kommer jag verkligen behöva erat stöd.
Om jag någon gng under dessa veckor kommer att vara otrevlig eller vad som bryta ihop osv. Så har ni iaf en förklaring nu! Så ni är fövarnade. Och jao, jag valde detta altenativ då jag annars kommer att må skit 24/7 ist för 7 veckor framåt och sedan må jättre bra (hoppas vi iaf) Kommer nog att vara bra till jul hoppas vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0