ett uppehåll

Detta uppehåll behövdes iaf, håller på att arbeta med en ny blogg, och med min föreläsning!
Mj denna tid som har gått har jag väll mest sovit. Hände en jobbig grej som jag fortfarande repparerar
mig från. Fast det har gått 2 veckor typ.

Just nu är jag bara helt förstörd. Vill bara lägga mig ner och sova ett par 100 år! Men ändå är mina dagar
typ sova bara. Har ingen ork som sagt! Och i helgen ska jag verkligen orka en massa skit.
Springa och shoopa i Ullared! Där det är 50000000000000000000000000000000 st till som ska vara under samma tak! *suck*

Kommer dö av stress nae men sen ska jag ta hål i naveln! :D:D:D:D AAJJJJJJ Men skit samma. Vill ta hål i tungan också men den måste jag betala sj. Så denna och nästa månads pengar så kan jag ta i tungan men vet inte än om jag verkligen vill det! -.-


Kommentarer
Postat av: öö grattis

heeeeeeej grattis

2010-02-16 @ 16:49:45
URL: http://grattis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0